13.1. Tickets
Dand click pe aceasta icoana puteti vizualiza lista cu tickete trimise suportului tehnic. Pentru detalii despre cum sa creati un ticket dati click [aici].
Pentru a vizualiza lista de tickete trimise dati click pe "Ticket", din prima pagina a control panel-ului:
In cazul in care exista tickete trimise catre suportul tehnic va aparea o lista a acestora.
Pentru a inchide un ticket din aceasta lista dati click pe linkul "Inchide".
Dand click pe titlul unui ticket va apare urmatoarea fereastra:
Ticket: numele ticketului si data la care acesta a fost creat. Daca doriti sa inchideti ticketul, dati click pe butonul "Inchide".
In camp email, treceti adresa de mail la care doriti sa primiti confirmare de primire a ticketului. Daca nu doriti trimiterea confirmarii pe email, selectati casuta dezactiveaza. Dupa ce ati operat modificarile pentru a le salva dati click pe butonul "Schimba".
Aici apar mesajele care au fost trimise prin acest ticket, eventual raspunsul la mesaje.
In aceasta casuta introduceti mesajul pe care doriti sa il adaugati, pentru a fi trimis suportului tehnic, apoi dati click pe butonul "Trimite".
|